Boutique Hotels +48 798 178 178
+48 798 178 178
+48 798 178 178

Delegacja i podróż służbowa – jak zorganizować?

25 October 2019

Coraz więcej firm decyduje się na wysyłanie swoich pracowników w delegację lub podróż służbową. Takie rozwiązanie pozwala na wykorzystanie umiejętności zatrudnionego np. w innym oddziale firmy, gdzie może on przeprowadzić szkolenie lub zorganizować pracę całego działu. Tym sposobem możemy też zwiększyć kompetencje naszego zatrudnionego, wysyłając go na konferencję. Wyjazdy służbowe stanowią także świetną okazję do finalizacji umów czy nawiązania nowych kontaktów biznesowych. By jednak skutecznie spełniły swoją rolę, należy je odpowiednio zaplanować. Jak? O tym w dzisiejszym artykule.

Delegacja służbowa a podróż służbowa

Na wstępie wyjaśnijmy, czym różni się delegacja służbowa od podróży służbowej. Ta pierwsza polega na oddelegowaniu pracownika do wykonania pracy w innym miejscu np. innym oddziale firmy. W przypadku delegacji konieczne jest podpisanie aneksu do umowy.
Z kolei podróż służbowa to każdy inny wyjazd zlecony pracownikowi przez pracodawcę. Najczęściej należą do nich konferencje lub szkolenia. Wyjazd odbywa się w ramach obowiązków służbowych i nie trzeba sporządzać do niego aneksu. Można jednak stworzyć pismo, w którym jasno określimy cel, termin i miejsce podróży.

Podróż służbowa lub delegacja – dobrze ją zaplanuj

By wyjazd służbowy naszego pracownika przebiegł pomyślnie, konieczna jest dobra organizacja. Tworząc plan podróży, trzeba określić cel wyjazdu, na podstawie którego poinformujemy pracownika o jego obowiązkach na miejscu. Warto to ustalić zawczasu, by później nie było niedomowień. Kolejnym krokiem jest wybór transportu oraz noclegu, jeśli takowy będzie konieczny.
Decydując się na hotel biznesowy, warto wybrać taki o dogodnej lokalizacji, znajdujący się najlepiej w centrum lub blisko miejsca konferencji czy drugiego oddziału naszej firmy. Idealną propozycją na pobyt biznesowy są obiekty marki Boutique Hotel’s. Oferują one wszelkie udogodnienia niezbędne podczas podróży służbowej.
Ich pokoje zostały zaaranżowane tak, by z jednej strony zapewniały komfortowy wypoczynek, z drugiej zaś stwarzały idealne warunki do pracy. We wnętrzach tych obiektów znajdują się specjalne miejsca przeznaczone do pracy zdalnej. Panuje tam cisza i spokój. Goście mogą rozsiąść się z laptopem i innymi niezbędnymi sprzętami lub dokumentami. Do tego tuż obok znajdują się ekspresy do kawy czy herbaty, z których można korzystać w nieograniczonych ilościach.

Dostęp do sal konferencyjnych i szkoleniowych

Ponadto hotel biznesowy powinien być także wyposażony w sale konferencyjne lub szkoleniowe. Przebywając w podróży służbowej, często bowiem zdarza się, że trzeba się spotkać z klientem, a do tego potrzebna jest odpowiednia przestrzeń. Na szczęście obiekty Boutique Hotel’s także wychodzą tym oczekiwaniom naprzeciw, oferując swoim gościom nowoczesne sale konferencyjne, w których z powodzeniem można zorganizować każde wydarzenie firmowe.

Pamiętaj, że wybierając hotel konferencyjny dla swojego pracownika na czas wyjazdu służbowego czy delegacji, warto wziąć pod uwagę wszystkie te aspekty, które wpływają na jakość wykonywanej pracy. Im lepsze warunki zapewnisz osobie, którą wysyłasz w podróż, tym większe szanse, że cel wyjazdu zostanie efektywnie zrealizowany. W tym hotele biznesowe Boutique Hotel’s z pewnością Ci pomogą.

 

Newsletter

Stay up to date with the latest promotions and events!

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close